Fertilog M10

Torppari Yhtiöt toteutti yhteistyössä Kreaten kanssa Kotkan Mussalossa Fertilog M10 teollisuusrakennuksen muotti-, raudoitus- ja betonointityöt. Suurimmat määrät Fertilogin kohteessa koostuvat 240 metriä pitkästä anturasta

Kumlan Silta

Sipoonjoen ylittävä silta on niin sanottu kaksipalkkinen silta, jonka pituus on 34 metriä ja leveys 14 metriä. Sen muottineliöt ovat 800m² ja raudoitekiloja menee 100

Tanking terminal

MUSSALO TANKING TERMINAL, KOTKA   Torppari Yhtiöt Oy toteuttaa yhteistyössä Kreaten kanssa Kotkan Mussalossa Tanking Terminal Kotka Oy:lle rakennettavan palavan nesteen terminaalialueen. Työhön kuuluu säiliöallasalue tukimuureineen ja paalulaattoineen,

Muuramen silta

UUSI-PITKÄLÄN RAUTATIESILTA, MUURAME Torppari Yhtiöt Oy on toteuttanut yhteistyössä Destian kanssa tunkattavan rautatiesillan Muurameen. Torpparin urakka sisälsi sillan muotti- ja raudoitus- työn. Silta on 100m pitkä, kaksipalkkinen,

Mahtiparkki

Mahtinokan / Mahtiparkin 8000m² laajuiset paikallavaluholvit ovat Torppari Yhtiöiden suurin holvimuottityökohde ikinä. Urakka on Torppari Yhtiöiden ensimmäinen yhteistyökohde Naulankanta Geo & Building Oy:n kanssa. Työnjakona

Mansikkakosken ratasilta

Imatran Vuoksen yli rakennettava Mansikkakosken ratasilta korvaa nykyisen v. 1933 valmistuneen teräsristikkosillan ratakäytössä. Torppari Yhtiöt toteuttaa välitukien teline-, muotti ja betonointitöitä 230 metriä pitkän ja 13

LUIMA / Asemäen AKS

Asemäen AKS muotti-, teline-, raudoitus- ja betonointityöt   Luima on Luumäki-Imatra välinen ratahanke. SU3-siltaurakkaan kuuluu viiden alikulkusillan rakentaminen Lappeenrannan ja Imatran kaupunkien alueella.  Se käsittää kaksi sivussa rakennettavaa

LUIMA / Korvenkannantien AKS

Korvenkannantien AKS muotti-, teline-, raudoitus- ja betonointityöt Luima on Luumäki-Imatra välinen ratahanke. SU3-siltaurakkaan kuuluu viiden alikulkusillan rakentaminen Lappeenrannan ja Imatran kaupunkien alueella.  Se käsittää kaksi sivussa rakennettavaa